Başlamadan Önce...
Arkadaşlar belirtmek isterim ki; bu liste 'kendi' düşüncelerime dayalı hazırlanmıştır ve serilerin kaliteleri açısından belirli bir sıralama bulunmamaktadır.
Kara No Kyoukai
Cyborg 009
Steins;Gate
Flip Flappers
Golden Boy
Gunbusters
Kino no Tabi
Last Exile
Mazinger Z Serisi
Getter Robo Serisi
Girls' Last Tour
91 Days
Baccano!
Afro Samurai
Akira
Hajime No Ippo
Berserk
Devilman Serisi
Cowboy Bebop
Ergo Proxy
Neon Genesis Evangelion
Great Teacher Onizuka
Fist Of The North Star
Initial D
Jin-Rou
JoJo's Bizarre Adventure
Guyver
Slam Dunk
Ninja Scroll
Paprika
Dragon Ball
Princess Mononoke
Grave Of The Fireflies
Samurai Champloo
Spirited Away
Serial Experiments Lain
Steamboy
Redline
Space Dandy
Tengen Toppa Gurren Lagann
Angel's Egg
Trigun
Genius Party
Spice And Wolf
Michiko & Hatchin
Houseki No Kuni
Made in Abyss
Memories
Black Lagoon
Ping Pong The Animation
Skull Man
The Big O
Katanagatari
Baki
Hunter x Hunter
Mushishi
Monogatari Serisi
Puella Magi Madoka Magica
Yu Yu Hakusho
The Girl Who Leapt Through Time
Gungrave
Vampire Hunter D
Wolf Children
Monster
Rurouni Kenshin
Gankutsuou
Howl's Moving Castle
Sword Of The Stranger
Welcome to the N.H.K.
The Rose of Versailles
Macross Serisi
Kaiba
FLCL
Night Is Short, Walk on Girl
Golgo 13
Revolutionary Girl Utena
Tekkonkinreet
Space Adventure Cobra
Millenium Actress
Sakamichi no Apollon
City Hunter
Takarajima
Paranoia Agent
Tokyo Godfathers
Mind Game
Touhai Densetsu Akagi: Yami ni Maiorita Tensai
Captain Herlock
The Animatrix
Shouwa Genroku Rakugo Shinjuu
The Tatami Galaxy
Lupin The Third
Perfect Blue
Space Runaway Ideon
Texhnolyze
Kaiji
Gundam Serisi
Fullmetal Alchemist Brotherhood
Ghost in the Shell
Legend Of The Galactic Heroes
Ashita No Joe